KKK – Korduma kippuvad küsimused
Siia on kokku koondatud kõik vajalik meie poolt müüdava rajakaamera Willfine 4G kohta ning erinevaid vastuseid küsimustele, mis võivad ajajooksul tekkida .
KAAMERA
Esimene asi kui ostad endale rajakaamera, siis arvesta igakuise püsikuluga. Pildid ei saada ennast ise lihtsalt niisama läbi õhu. Selleks vajab kaamera SIM kaarti, millel on piisavalt Internetimahtu, et saata emailile kvaliteetseid pilte ja videoid.
Teiseks on vajalik hoida kaamera küljes pidevalt vool, et see töötaks ning saadaks pilte. Kaamerasse tuleb sisse panna 12 x AA patareid või 12V aku ning mida suurema mahutavusega, seda kauem vastu peab. Minimaase mahutavusega 7Ah ning vähemalt 2A.
Kui olete ostnud meilt rajakaamera, siis see tuleb juba 16GB mälukaardiga. Peale selle on vaja veel vooluallikat, patareid või aku. Lisaks on vaja veel SIM kaarti koos andmemahuga, mille saate osta siit!
Kui olete ostnud meilt rajakaamera, siis sinna juurde kuulub:
Mälukaart 16GB
Kaks antenni
1,5 m kinnitusrihm
SIM kaardi adapterid
USB juhe
Kasutusjuhend
Välise aku toitkaabel ehk akujuhe
Meie käest ostetud rajakaamera on juba eelseadistatud parima kvaliteediga piltide edastamiseks. Jäänud on lisada ainult Emaili aadress, kuhu pildid tulema hakkavad.
Me võime teha seadistuse teie eest lõpuni, aga selleks märgi ära ostu sooritades märkustesse, oma meili aadress, kuhu pilte soovid ning seadistame selle Sinu eest.
Patareid
Kui oled kaamera sisse pannud 12 x AA patareid, siis võid arvestada 3-4 nädalase* kaamera tööga. See oleneb muidugi kui tihti kaamera pildistab ning kas on sisse lülitatud SMS Control** või mitte.
*3-4 nädalat on siis kui kõik võimalikud seaded on sisse lülitatud
**SMS Control võtab 5x rohkem voolu kui see parameeter väljalülitatuna.
Aku
Kui kaamera küljes on 9Ah valveaku, siis võid arvestada, et kaamera peab vastu enam vähemalt 8-10 nädalat. Samuti oleneb see sellest, kui palju on kaamera pandud voolu tarbima ning millised seaded kaameral on aktiveeritud. Kindlasti tuleb arvestada, et ühe aku elupikkus on maksimaalselt kaks aastat ning voolu salvestamise võimsus väheneb ajas ning iga laadimise korraga.
Ooterežiim
Tehase poolt on märgitud ooterežiimis kaamera patareide vastupidavuseks kuni kaheksa kuud. See tähendab seda, et kaamera on sisse lülitatud ning ootab millal liikumisandur aktiveerub. Nii pikk ooteaeg saavutati, kui kaamera ei istu püsivalt võrgus ehk “SMS Remote Control” on välja lülitatud ning selle perioodi ajal ei tehta ühtegi pilti ega videot.
See rajakaamera on võrguvaba ning tunneb ära kõik Eestis olevad võrguoperaatorid.
Võta oma SIM kaart ning pane see kaamerasse. Lisaks pole vaja võtta maha ka SIM Pin koodi, kuna seda saad teha kaamera seadistuses vajutades MENU >(lahter 4G) SIM PIN > lisate pin koodi, mis kaardile on märgitud.
Unustage ära telefoni sisse SIMi panemine ning telefoni seadest otsimine, et kuidas pin koodi maha võtta.
SIM Pin koodi saate maha võtta otse kaamera sees järgmiselt: Lisage SIM kaart kaamerasse ning lülitage kaamera SETUP režiimi. Ning toimige järgmiselt: MENU >(lahter 4G) SIM PIN > lisate pin koodi, mis kaardile on märgitud.
Tarne
Kõik meie kaamerad ja tarvikud on kohe olemas ning püüame postitada samal päeval. Kui tellimus on esitatud enne kella 18:00, siis enamasti jõuab kaup kohale järgmine päev. Tarne kiirus sõltub postiasutuse töömahust.
Kui tellimus on suurem kui 50€, siis saadame teile kauba tasuta kohale.
Kasutame saatmiseks enamasti Omniva pakiautomaati kuna need on enamlevinud klientide seas. Lisaks saab tellimuse teele panna ning ära võtta ööpäevaringselt.
Kui teie tellimusest on möödas kaks tööpäeva, siis võtke meiega esimesel võimalusel ühendust info@rajakaameramuuk.ee ja selgitame koos välja, kus teie pakk on uitama läinud.
TÕRKED
Põhjused
Põhjus 1: Kui kaamera näitab teile ekraanil sundpildistust tehes “Send failed – error 401”, siis suure tõenäosusega kasutate otse esindusest tulnud SIM kaarti mille paketiks on M2M (näiteks masinalt masinale pakett “Valvekaamera”). Kahjuks selle paketiga SIM kaart selle kaamera sees ei toimi ning vaja on muuta “Mobiilne Internet” pakettiks, mis sisaldab vähemalt 1GB andmemahtu kui soovituslikult 3GB.
Soovitame valida kas meie poolt pakutud piiramatu mahuga rajakaameratele SIM kaardi lahendust, osta SUPER kõnekaart ja laadida ise piisavalt raaha peale või valida operaator ning võtta otse “Mobiilse Interneti” pakett.
Põhjus 2: Kui SIM-kaart on ostetud meie käest või Teil on õige SIM kaart, mis sobib kaamerale võib ERROR 401 põhjuseks olla saatev server.
Toimige järgmiselt: Lülitage kaamera SETUP režiimi -> Vajutage MENU -> kolmas lahter 4G -> otsige SMTP ning vajutage OK, siis valige Vaikimisi. Nüüd tehke kaamerale restart ehk lükake nupp OFF -> siis lülitage nupp SETUP ning oodake kuni tuleb levi. Kui levi on olemas 4G või 3G, siis nüüd vajutage nuppu OK ja peaks ütlema, et saatmine ÕNNESTUS. Kui juhtus, et saatmine Nurjus ja jälle 401, siis palun vaadake juhendit siit: Rajakaamera serveri juhend!
Kui ka peale seda midagi ei muutu, siis võtke meige ühendust ning leiame lahenduse probleemile
Kui kaamera näitab ERROR 403/NURJUS 403 siis on see viga seotud mälukaardiga
Meie poolt kaasa pandud mälukaardid on üsna töökindlad ning seda probleemi esineb harva. Kontrollige, et mälukaart mis kaamera sees on ei ületaks 32GB. Kui kasutate enda mälukaarti, siis eelistage ühes tükis olevat kaarti ilma adapterita.
Proovige kaart vormindada -> Kaamera SETUP režiimi -> Vajutage üles noolt -> Vajutage MENU -> Vorminda /Format ja nõustuge mida ta seal küsib, et kustutada kõik failid. See peaks probleemi lahendama. Kui mitte, siis võtke meiega ühendust info@rajakaameramuuk.ee
Kui kaamera näitab “Send failed”, siis peitub viga seadistuses. Kontrollige üle SMTP Manual seadistus, juhul kui see on Manual ning kui kahtlete, siis pange SMTP seadistus D ehk Default peale tagasi, nii nagu originaalis oli.
Kui kaamera ikka näitab “send failed”, kontrollige üle ka email kuhu pilt saadetakse.
Kui see ei toimi, siis palun vaadake probleemi lahendamiseks juhendit siit: www.rajakaameramuuk.ee/rajakaamera-server/
Kontrollige esimese asjana, kas SIM kaardil on piisavalt andmemahtu, et saata pilte.
Kontrollige, kas kaameral on piisavalt levi. See võiks jääda 3G juurde.
Lülitage GPS välja ning proovige uuesti.
Kaamera seadistustes on kusagil midagi kahe silma vahele jäänud ning on vaja üle kontrollida.
Vaadake üle kaamera seaded kaamerast. oluline oleks, et pildi suurus oleks 12MP ja SMTP pic size ORIGINAL. See tähendab, et kaamera saadab meilile 12MP pildi originaal suuruses.
Suure tõenäosusega on see juhtunud peale seda, kui olete püüdnud telefoniga kaamerale täiendavaid seadeid peale saata. Kontrollige igaks juhuks ka äppist üle pildi kvaliteet ja faili suurus ning siis peaks olema teie probleem lahenenud.
Võtate lahti “Trailcamera” äppi ning vajutate GET PICTURE. Juhtub selline lugu, et pilti ei tule ning vaatate oma meili postkasti ning leiate järgmisel päeval tühja pildi.
Kontrollige üle oma põhiseadetes SMS REMOTE CONTROL. See peab olema lülitatud INSTANT olekusse, kui soovite kasutada telefoni rakendust kaamera juhendamiseks.
Kui juhtub, et kaamera hakkab saatma liiga palju pilte, siis võib see olla tingitud mitmest asjaolust.
1. Liikuvad asjad kaamera vaateväljas: Oksad, puulehed, linnud jne. Selleks tasub võtta kaamera tundlikust maha.
2. Kui valvad koduhoovi ja inimesed liiguvad tihti ees ning ei soovi saada nii palju pilte või kui söödaplatsil tulevad loomad peale ja jäävad sinna tundideks tuleb kaameras määrata kahe pildi vaheline aeg milleks on “Timer” või “Delay”. Soovituslik on 10-20 minutit.
3. Kui kaamera on üleval ning hakkab saatma nagu intervalli peale suvalisel ajal pilte, kontrollige üle “Time-lapse” või “Aegvõte”. Kui see on välja lülitatud siis tingib seda leviprobleem. Lahenduseks on osta kaamerale juurde pikk antenn, mis suure tõenöosusega probleemi ka kiirelt lahendab. Põhjus on kehva levi või levide ristumispunkti läheduses asumine ning kaamera hakkab saama impulssi.
MAKSMINE
Kui olete lõpetamas oma ostu ning suundute maksma, siis saate valida kõikide Eestis olevate pankade linke kus saate oma soovitud kauba eest tasuda. Makseid võtab vastu ja vahendab Maksekeskus.
Peale ostu sooritamist, peaks teieni jõudma kinnitus email, kus on kirjas vajalikud andmed mis te meiele jätsite ostu järgselt.
Lisaks ettevõtetele saadame peale tellimust arve, mida saab kasutada raamatupidamises.
Kui soov on osta rohkem kaameraid või müüa edasi meie poolt maale toodud kaameraid, siis andke sellest märku info@rajakaameramuuk.ee. Usume, et leiame just Teile sobiva lahenduse.
TAGASTUS
Kaamera saate tagastada ainult juhul, kui ostu sooritamise hetkest on möödas vähem kui 14 päeva, kaamera on kasutamata ning originaal pakendis koos kõikide sinna kuuluvate lisadega.
GARANTII
Pakume kaamerale 2 aastast garantiid!
Kui defekt on tehnoloogilise iseloomuga, siis võib klient nõuda toote parandamist ning parandamise võimatuse või ebaefektiivsuse korral toote asendamist.
Kui tootele on tekitatud füüsilisi kahjustusi või seda on valesti hooldatud
Kui on rikutud toote kasutusjuhendis märgitud reegleid või kasutustingimusi
Kui toodet on kasutatud mittesihipäraselt
Kui toodet on ise püütud remontida
Kui toote seerianumber või tootenumber pole loetavad
Garantii ei kehti loomulikul teel kuluvatele seadmetele ja nende osadele